miercuri, 28 martie 2012

Imunda presă

Am stat și am urmărit, de ceva vreme, cum se folosește politica de presă. La prima vedere, presa aleargă după orice subiect care vinde bine. Din nefericire, chiar așa este, numai că nu vinde ce trebuie publicului... Astfel se face că anumite subiecte care ''interesează opinia publicului'' disperă publicul, în timp ce resursele noastre naturale (gaz, cupru, aur, păduri) sunt vândute pe preț de nimic iar asta nu constituie un subiect.
Sunt înmărmurit de ce se întâmplă în jurul meu și la nepăsarea de care dăm dovadă toți. Eu cred că ne merităm soarta, mai ales când tineretul se preocupă de starea lor actuală de bine (lansarea Turbohalle a strâns peste 6000 de tineri! 6000!!!), micționând cu sau fără știre pe viitorul tuturor.

A fi român a devenit o rușine pentru prea mulți în timp ce mândria de a fi OM e doar o utopie.

Închei prin a mă gândi pozitiv: În România avem cea mai mică speranță de viață din Europa, deci nu vom suferi prea mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu