luni, 8 februarie 2010

A venit zăpada!

Bucurie, bucurie! Ce ne-am mai umplut de zăpadă zilele astea!!! Nu o să mă leg de ineficiența celor votați de de noi... mi se pare cam tristă acuza aceasta... noi i-am votat, chiar dacă nu toți, noi să ne spălam cu ei pe cap. Vreau să zic că iarna nu e așa de rea precum cred unii. După ce că avem doar o iarnă pe an și aia de cateva luni (în ultimii ani mai putini de 2 luni) cum vine mai rău hop și noi cu gura pe ea. Dragi cârcotași, și în alte țări se întâmplă la fel așa că nu avem de ce să ne plângem așa de tare. Nu știu câti dintre voi știu că iernile acestea sunt cam blânde cu noi, mai ales dacă ne uităm un pic pe hartă și vedem că în România iernile ar trebui să fie altfel. Iată și un mic exemplu, poate ajută imaginația voastră.


Propun să luăm iarna ca atare și să ne adaptăm, de asta sunt capabili oamenii foarte bine și asta ar fi bine să facem și noi... înainte de a uita cum e să fim oameni. Am văzut că în SUA mulți, mulți oameni au ieșit în stradă, la o bătaie cu bulgări în Washington. În genere am o părere foarte proastă despre americani dar din când în când au niște idei foarte bune, mai ales la capitolul socializare și distracție. Oare de când nu am mai făcut asta? De când nu am mai ieșit din colibele noastre afară la o mică joacă? De ce nu am lăsa probleme deoparte și alte preocupări muuuuuuult mai importante pentru niște joacă cu zăpadă. Propun să ieșim și noi, cu optimismul la maxim, cât mai avem cum -să nu uităm de încălzirea globală - la o joacă cu zapadă. Cine are capac la budă se poate înscrie la concursul de capac viteză, dacă avem prin debara sau cine știe pe unde o săniuță sunteti invitati să se participati la un joc de-a parcatul, nu încercați să vă eschivați că suntem nepricepuți pentru că aproape în fiecare zi ne jucăm acest joc, mai ales prin București, dar cu mașinile.
Pentru final propun o bătaie cu bulgări. Avantajele acestor jocuri sunt peste măsură: efort fizic, distracție la greu, posibilitatea unei evadări din rutină și nu în ultimul rând posibilitatea creșterii numărului de amici, prieteni, cunoștințe (și da, merge foarte bine și agățatul la asemenea întâlniri).
Aștept propuneri de la voi cu alte concursuri, o dată concretă iar eu o să propun pentru început o locație: Parcul Tineretului (având în vedere că anul acesta s-ar putea să fie ultimul în care avem aceaastă ocazie, înainte de a se transforma într-un parc acvatic uriaș).

Un comentariu:

  1. Ideea e foarte buna, dar cum facem sa ne urnim. Ce-ar fi sa iti imaginezi cum te joci cu zapada, cum prinzi viteza pe capac sau saniuta si cum lasati urme pe zapada. Aaa, ce zici? Parca-parca suna mai bine. Dar ce zici de roseata din obraji? Iti aduce aminte de copilarie? Sunt convinsa ca da. Asta nu inseamna ca te indemn sa gandesti sau sa te porti ca un copil. Nu. Doar foloseste-ti toate amintirile frumoase din copilarie ca motivatie si iesi afara. Candva, demult, alergam si radeam printr-o ploaie de vara. Cateva persoane au zambit, iar restul isi ascundeau sentimentele sau le blocau. Avem capacitatea de a face mai mult decat ne inchipuim noi. Ne putem ascunde sentimentele sau le putem afisa, sau chiar putem afisa sentimente false. Ce ziceti? O adevarata provocare sa citesti fetele si gandurile oamenilor si mai ales ale unor necunoscuti. De ce vorbesc despre asa ceva? Pentru ca sunt convinsa ca unii dintre voi vor spune: Ce treaba am eu cu aia? Si nici nu-i cunosc! Cine stie ce impresionisti sau nesimtiti sunt aia. Altii se gandesc ca s-ar putea ca imaginea de sine sa le fie "deteriorata" datorita expunerii lor unor necunoscuti care ar putea fi mai "tari" ca ei. Fetele isi vor imagina ca machiajul se va duce de la frecusul cu zapada si... nu or sa mai arate "bine".Si multe alte motive frustrante ar aparea in mintea voastra ca sa va convinga sa nu va miscati din casa. Dar daca ti s-ar face sete, ce-ai face? Simplu! Imediat te-ai ridica si ti-ai luat ceva de baut. Nuuu?
    In incheiere am o intrebare: Nu va este sete de o nebunie in zapada alba si pufoasa? Mie imi este! Costiana

    RăspundețiȘtergere