miercuri, 18 mai 2011

1 leu pentru statul meu

Sunt curios câţi mai ţin minte celebrul "1 leu pentru Ateneu". Acestă "chetă" a fost realizată în secolul XIX de către poporul român pentru a ridica Ateneul Român. Ne aflăm în secolul XXI şi mă intreb dacă se mai poate realiza un proiect de o asemenea amploare numit, de exemplu, "1 leu pentru statul meu". Calculele mele simple au generat cel puţin 5 milioane de euro, asta în cazul în care fiecare român (excluzându-i pe cei din afara ţării) ar contribui. Mai departe acest fond să fie folosit pentru a dezvolta afaceri scutite de taxe şi impozite. Avem atâtea domenii din care putem câştiga bani, aşa că nu are rost să intru în detalii. Nu este o sumă fabuloasă, dar dacă s-ar face anual sau lunar? Nu cred că este un lucru greu de realizat, având în vedere că există tehnologie de secolul XXI (trezorerii, bănci, companii de telefonie mobilă, etc) ce ar putea fi folosită pentru a strânge acest leu de la fiecare român.

Sunt şi mai curios câţi dintre voi ar participa la această "chetă".

P.s Dacă vă place ideea mea, vă rog s-o imprăştiaţi prin orice medii de comunicare cunoaşteţi, iar pentru bunăvoinţa voastră nu pot decât să vă mulţumesc frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu